L'alumne guanyador ha estat Xavier Jubert Gálvez i la finalista ha estat Francisca Taberner Alfaro, tots dos de segon de batxillerat D.

Guanyador:

Finalista:

Aquí teniu les bases del concurs literari de sant Jordi. Hi poden participar tots els alumnes del centre, en les modalitats de poesia i narrativa breu. El termini de lliurament acaba el 8 d'abril.

Bases concurs literari Sant Jordi

La guanyadora i la finalista del III Concurs de Cartells per al Concurs de Sant Jordi són les alumnes de 1r de Batxillerat D:
LAURA KELLNER LLABRÉS (guanyadora) i NÚRIA RAMIS XAMENA (finalista)
Enhorabona a totes dues! I moltes gràcies a la resta de participants!
El lliurament dels premis es farà el mateix dia que els del Concurs Literari Sant Jordi.

Dilluns 23 d'abril el centre va celebrar el dia de Sant Jordi fent, com cada any, un recital poètic i donant els premis del concurs de cartells i del concurs literari. A més a més, hem afegit un photocall i uns DJ varen punxar cançons que els alumnes havien pogut dedicar, així com també les roses.

Enguany aquesta celebració ha anat més enllà d'aquest dia i s'ha estès sobretot a la setmana del 16 al 23 d'abril, amb una sèrie de tallers (punts de llibre a 1r d'ESO, roses a 2n, taller de BLACKOUT POETRY a 3r i taller de poesia sensual a 4t).
Es va donar un "diploma de bon lector" a Joan Crespí Macías (2n ESO E,) que durant el primer trimestre va ser el tercer en el rànquing de la plataforma de lectura LEGILAND. Del Concurs de Cartells, la finalista ha estat Núria Ramis Xamena i la guanyadora Laura Kellner Llabrés. Pel que fa al veredicte del Concurs Literari Sant Jordi 2018 ha estat el següent:
- Guanyador del premi de poesia de primer cicle d'ESO per a Juanjo Cortès Gelabert, de 1r B.
Guanyadora del premi de narrativa de primer cicle d'ESO per a : Norah Oliver Cidoncha, de 2n B.
- Finalista de narrativa de primer cicle d'ESO per a: Tomàs Salvà Requena, de 2n E.
Guanyador del premi de poesia de segon cicle d'ESO per a: Christian Huerta Deelder, de 3r D.
Finalista de poesia de segon cicle d'ESO per a: Arnau Llabrés Amengual, de 3r D.
Guanyadora del premi de narrativa de segon cicle d'ESO per a : Maria Duran Serra, de 4t A.
Finalista de narrativa de segon cicle d'ESO per a: Pere Garcia Oliver, de 4t B.
Guanyador del premi de poesia d'ensenyament postobligatori per a: Miquel Orlando Vanrell Martínez, de 1r de batxillerat C.
Guanyadora del premi de narrativa d'ensenyament postobligatori per a: Nina Lucht, de 1r de batxillerat A.

Enhorabona a tots el premiats. Podreu llegir-ne els texts a la propera edició de la revista del centre, prevista per a final de curs.

Aquí teniu les bases del Concurs Literari de Sant Jordi 2018. El tema d'enguany és "Els meus anys d'institut". Teniu fins a dilluns 16 d'abril per presentar les vostres obres, tant de poesia com de narrativa. Animau-vos a participar! -BASES