Cinc alumnes de l'IES Llucmajor varen participar el passat dia 9 de març a la II Olimpíada de Filosofia de les Illes Balears organitzada per la UIB.
Concretament Neus Solana i Marga Galmés (de 2n de batxillerat B) han quedat finalistes en la prova de dissertació filosòfica amb els seus escrits personals sobre la bellesa i Elisabet Verger (de 1r de batxillerat A) ha arribat a la final en la modalitat de fotografia filosòfica, en la que han estat seleccionades com a finalistes les dues espectaculars fotografies que presentava. Això les converteix en semifinalistes absolutes de l'Olimpíada i volem compartir amb vosaltres la nostra satisfacció personal per aquest fet.
Cal mencionar també la participació de Xisca Puigserver (2n de batxillerat A) i Mariloli Martínez (2n de batxillerat B). Totes cinc han estat dignes representants del nostre institut en una competició molt difícil en la que hi participaven més d'un centenar d'alumnes de molts de centres de les Illes i pensam que mereixen tot el nostre reconeixement i la nostra felicitació.
Podeu veure els resultats i les fotografies finalistes en el bloc de l'olimpíada:  http://olimpiadafilosofiabalears.blogspot.com.es
 olimpada filosofia 01olimpada filosofia 04