Enhorabona als alumne que heu acabat amb èxit 2n de Batxiller i us preparau per les PBAU. Teniu en compte que us heu de registrar a la UIBDIGITAL i que  ho podeu fer a través d'aquest enllaç.  Mitjançant aquest canal tendreu accés a les vostres notes dels examens de Selecticvitat, també podreu sol·licitar revisions i reclamacions de les notes si és necessari i podreu fer el procés de preinscripció a la UIB si heu d'estudiar en aquesta universitat. També podreu comprovar les vostres aules d'examens i horaris.

De totes maneres al web de la UIB hi podreu tota la informació necessària. Recordau que heu de pagar els drets d'examen abans de dia 1 de juny acudint a qualsevol banc amb el rebut que us ha facilitat el centre.

En el següent enllaç trobareu algunes recomanacions que ens fa la universitat per afrontar aquestes proves. Segurament les notes de les PBAU es publicaran a través de UIBDIGITAL el 15 de juny.

Una vegada aprovada les PBAU vendrà en moment de les preinscripcions a les universitats.  A totes les universitats es fa de manera telemàtica i heu de tenir en compte els terminis de preinscripció. El de la UIB va del 22 de maig a 4 de juliol. Consultau el de les altres universitats, no tenen perquè ser els mateixos, per exemple el de Catalunya es preveu del 6 de juny a 3 de juliol.

Els alumnes que us heu d'apuntar a cicles formatius el termini va del 5 al 30 de juny. La sol·licitud s'entrega al centre al qual volem estudiar com a primera opció, us podeu descarregar els impresos i accedir a tota la informació al següent  web.

També heu de tenir en compte que si voleu millorar la notat de les PBAU o us heu depresentar a la convocatòria de setembre heu de tornar fer el tràmit de la preinscripció, aquí teniu l'enllaç, el termnini va del 26 de juny al 3 de juliol

Si teniu algun dubte contactau amb   caporalia d'estudis, amb el vostre/a tutor/a o amb el departament d'orientació,