Dilluns 29 de maig es va fer l'acte d'entrega dels premis de les Olimpíades escolars que organitza cada any la Universitat de les Illes Balears. L'IES Llucmajor està d'enhorabona perquè uns quants alumnes van ser guardonats en distintes categories:

Víctor Rubert Alfonso, de 2n de batxillerat A, ha quedat segon classificat a l'Olimpíada de Matemàtiques.

Francesca Tomàs Catany, de 2n de batxillerat C, ha obtingut l'accèssit per Mallorca a la XII Olimpíada d'Història de l'Art.

- A la mateixa olimpíada, Francina Fernández de Heredia GrimaltAlba Ruíz LópezPere Pujol TomàsAlbert Gelabert AnticJoana Maria Prohens MonserratGuillem Ramis Vidal i Francesca Tomàs Catany, han aconseguit el tercer premi de centres.

En representació de l'IES Llucmajor, van assistir a l'entrega de premis la directora, Mercè Mora Falcó i la professora Francesca Vidal Rebassa. L'acte va ser un reconeixement públic a la tasca d'aquests alumnes que, amb la seva feina, han destacat per la seva excel·lència. Feren l'entrega dels diferents guardons el rector de la Universitat, el Dr. Llorenç Huguet Rotger i el Conseller d'Educació, el Sr. Martí March Cerdà, entre altres personalitats. Les organitzadores de l'Olimpíada d'Història de l'Art, la Dra. Francisca Lladó Pol i la professora Maria Antònia Camarero Galindo, també ens van voler felicitar.

Les fotos que veureu a continuació corresponen a diferents moments de l'acte.2017-05-29 18.07.572017-05-29 19.23.112017-05-29 19.24.282017-05-29 19.27.49-1